• dodaj do:
    • facebook
    • twitter
    • gogole+
    • linkedin

Co powinna zawierać odpowiedź operatora na reklamację?

Elementy, które powinna zawierać odpowiedź operatora na reklamację określone są w § 7 ust. 2 Rozporządzenia w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej.

 

Odpowiedź powinna zawierać:
  • informację o dniu złożenia reklamacji,
  • rozstrzygnięcie o uznaniu lub odmowie uznania reklamacji,
  • wskazanie kwoty odszkodowania i terminu jej zwrotu lub zaliczenia na poczet przyszłych płatności (w przypadku uznania reklamacji),
  • imię, nazwisko i zajmowane stanowisko osoby, która rozpatrywała reklamację.



Podstawa prawna:
Rozporządzenie w sprawie usługi telekomunikacyjnej
  • Drukuj do PDF
  • CIK © UKE 2009 - 2017; POLITYKA COOKIE >
    Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15
    pod numerem telefonu: 22 330 4000
    (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego)
    • rss
    • kontakt z cik
    • serwis UKE
    • facebook
    • youtube
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie