• dodaj do:
    • facebook
    • twitter
    • gogole+
    • linkedin

Co powinna zawierać reklamacja usługi telekomunikacyjnej?

Elementy, które powinna zawierać reklamacja określone są w § 4 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej.

 

Złożona przez abonenta reklamacja między innymi powinna zawierać:
  • imię, nazwisko i adres abonenta,
  • przedmiot sporu i jego okoliczności,
  • przydzielony numer telefonu, numer abonenta lub adres świadczenia usługi,
  • wysokość roszczenia,
  • podpis abonenta (w przypadku formy papierowej).

Jeżeli złożona reklamacja nie będzie kompletna, operator wezwie abonenta do jej uzupełnienia. W przypadku braku uzupełnienia reklamacja pozostanie bez rozpatrzenia.



Podstawa prawna:
Rozporządzenie w sprawie usługi telekomunikacyjnej
  • Drukuj do PDF
  • CIK © UKE 2009 - 2017; POLITYKA COOKIE >
    Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15
    pod numerem telefonu: 22 330 4000
    (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego)
    • rss
    • kontakt z cik
    • serwis UKE
    • facebook
    • youtube
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie