• dodaj do:
    • facebook
    • twitter
    • gogole+
    • linkedin

Co zrobić, gdy operator przeniesie numer bez zgody abonenta?

Abonent może złożyć reklamację. Za każdy dzień od dnia aktywacji numeru u nowego operatora, abonentowi przysługuje od nowego dostawcy usług jednorazowe odszkodowanie.

 

Wysokość odszkodowania wynosi:
  • ½ średniej opłaty miesięcznej, liczonej według rachunków z ostatnich 3 okresów rozliczeniowych (dla usług abonamentowych),
  • ½ sumy wartości doładowań konta z ostatnich 3 miesięcy (dla usług pre-paid).

Abonent może również złożyć wniosek o interwencję Prezesa UKE.



Podstawa prawna:
ustawa Prawo telekomunikacyjne
Rozporządzenie w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych
  • Drukuj do PDF
  • CIK © UKE 2009 - 2017; POLITYKA COOKIE >
    Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15
    pod numerem telefonu: 22 330 4000
    (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego)
    • rss
    • kontakt z cik
    • serwis UKE
    • facebook
    • youtube
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie