• dodaj do:
    • facebook
    • twitter
    • gogole+
    • linkedin

Co zrobić w sytuacji, gdy operator nie odpowiedział na reklamację w terminie 30 dni?

W przypadku przekroczenia terminu 30 dni na odpowiedź na reklamację uznaje się, że została ona uwzględniona.

 

Jeżeli operator nie odpowiedział na reklamację w terminie 30 dni, abonent może zwrócić się do Urzędu Komunikacji Elektronicznej z wnioskiem o interwencję.



Podstawa prawna:
ustawa Prawo telekomunikacyjne
  • Drukuj do PDF
  • CIK © UKE 2009 - 2017; POLITYKA COOKIE >
    Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15
    pod numerem telefonu: 22 330 4000
    (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego)
    • rss
    • kontakt z cik
    • serwis UKE
    • facebook
    • youtube
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie