• dodaj do:
    • facebook
    • twitter
    • gogole+
    • linkedin

Czego może dotyczyć reklamacja usługi telekomunikacyjnej?

Zakres tematyczny reklamacji określony jest w § 1 pkt 1 Rozporządzenia w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej.

 

Reklamacja może dotyczyć:
  • niedotrzymania z winy operatora terminu rozpoczęcia świadczenia usługi,
  • niewykonania lub nienależytego wykonania usługi,
  • nieprawidłowego obliczenia należności z tytułu świadczonych usług.



Podstawa prawna:
Rozporządzenie w sprawie usługi telekomunikacyjnej

  • Drukuj do PDF
  • CIK © UKE 2009 - 2017; POLITYKA COOKIE >
    Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15
    pod numerem telefonu: 22 330 4000
    (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego)
    • rss
    • kontakt z cik
    • serwis UKE
    • facebook
    • youtube
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie