• dodaj do:
    • facebook
    • twitter
    • gogole+
    • linkedin

Czy abonent może bez konsekwencji wypowiedzieć umowę, jeżeli w miejscu jego zamieszkania/pracy nie ma zasięgu?

Nie, brak zasięgu lub słaby zasięg sieci nie są podstawą do rozwiązania umowy o świadczenie mobilnych usług telekomunikacyjnych.

 

Poziom zasięgu sieci uzależniony jest od wielu czynników, na które operator nie ma wpływu, np.: ukształtowanie terenu, gęstość zalesienia, aktualnie panująca pogoda, rodzaj zabudowy, obciążenie nadajników w danym momencie. Brak zasięgu sieci lub jej słaby zasięg nie musi wynikać z problemów technicznych po stronie operatora.

W związku z tym każda umowa o świadczenie mobilnych usług telekomunikacyjnych zawiera zastrzeżenie, że usługi świadczone są w ramach zasięgu sieci i jej możliwości technicznych. Brak zasięgu sieci w jednym miejscu nie jest równoznaczny z tym, że operator nie świadczy usług, gdyż sieć może być dostępna w innym miejscu.

W umowach o świadczenie mobilnych usług telekomunikacyjnych operator nie zobowiązuje się do świadczenia usług w konkretnej lokalizacji, np. w miejscu zamieszkania lub pracy.

  • Drukuj do PDF
  • CIK © UKE 2009 - 2017; POLITYKA COOKIE >
    Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15
    pod numerem telefonu: 22 330 4000
    (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego)
    • rss
    • kontakt z cik
    • serwis UKE
    • facebook
    • youtube
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie