• dodaj do:
    • facebook
    • twitter
    • gogole+
    • linkedin

Czy abonent może domagać się w reklamacji odszkodowania za poniesione straty moralne lub materialne, wynikające z niewykonania lub nienależytego wykonania usługi telekomunikacyjnej?

Tak, jednakże operator może nie uwzględnić tego typu roszczeń. W takiej sytuacji abonent może dochodzić roszczeń z tytułu poniesionych strat moralnych lub materialnych przed sądem powszechnym.

 

Wysokość należnego odszkodowania określona jest w regulaminie świadczenia usługi lub przepisach prawa. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji operator wypłaca tylko te należności, które wynikają z warunków umowy lub przepisów prawa. Wszelkie dodatkowe roszczenia nie muszą być uwzględniane przez operatora.
  • Drukuj do PDF
  • CIK © UKE 2009 - 2017; POLITYKA COOKIE >
    Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15
    pod numerem telefonu: 22 330 4000
    (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego)
    • rss
    • kontakt z cik
    • serwis UKE
    • facebook
    • youtube
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie