• dodaj do:
    • facebook
    • twitter
    • gogole+
    • linkedin

Czy abonent może odstąpić od umowy zawartej w domu i w jakim terminie?

Tak, abonent (konsument) może odstąpić  od umowy zawartej w domu w terminie 14 dni od dnia jej podpisania. Uprawnienie to przysługuje również w sytuacji, gdy operator rozpoczął świadczenie usług.

 

Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie stosownego oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu 14 dni.

Termin 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej w domu liczy się od następnego dnia po tym, w którym umowa została podpisana.

W celach dowodowych najlepiej jest wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. Jeżeli operator umożliwia złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, to jest on zobowiązany do przesłania do abonenta potwierdzenia otrzymania oświadczenia.



Podstawa prawna:
ustawa o prawach konsumenta

Wzór odstąpienia
  • Drukuj do PDF
  • CIK © UKE 2009 - 2017; POLITYKA COOKIE >
    Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15
    pod numerem telefonu: 22 330 4000
    (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego)
    • rss
    • kontakt z cik
    • serwis UKE
    • facebook
    • youtube
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie