• dodaj do:
    • facebook
    • twitter
    • gogole+
    • linkedin

Czy abonent może odzyskać środki pieniężne z konta pre-paid, które straciło swoją ważność?

Nie, nie ma takiej możliwości.

 

Usługi pre-paid polegają na doładowywaniu konta określoną kwotą. Każde doładowanie obowiązuje w ściśle określonym terminie, niezależnie od tego czy abonent korzysta z usług, czy nie.

Zasady działania i rozliczania usług pre-paid wskazane są w regulaminie tych usług. Aktywacja usługi pre-paid jest równoznaczna z oświadczeniem, że abonent zapoznał się i akceptuje warunki świadczenia tego typu usługi. Tym samym abonent powinien znać termin ważności konta.
  • Drukuj do PDF
  • CIK © UKE 2009 - 2017; POLITYKA COOKIE >
    Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15
    pod numerem telefonu: 22 330 4000
    (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego)
    • rss
    • kontakt z cik
    • serwis UKE
    • facebook
    • youtube
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie