• dodaj do:
    • facebook
    • twitter
    • gogole+
    • linkedin

Czy operator ma obowiązek świadczyć usługę telefoniczną w miejscu zamieszkania abonenta?

Nie, operator nie ma takiego obowiązku.

 

Usługa telefoniczna ma charakter komercyjny. Jeżeli potencjalny abonent wnioskuje o jej uruchomienie w konkretnym miejscu, operator dostarczy usługę stacjonarną, gdy będzie miał możliwości techniczne.

Jeżeli w danej lokalizacji nie ma infrastruktury, to operator decyduje czy przeprowadzi inwestycję. Z reguły taka inwestycja musi być biznesowo uzasadniona. Oznacza to, że bilans poniesionych kosztów i przyszłych zysków musi być dodatni.
  • Drukuj do PDF
  • CIK © UKE 2009 - 2017; POLITYKA COOKIE >
    Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15
    pod numerem telefonu: 22 330 4000
    (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego)
    • rss
    • kontakt z cik
    • serwis UKE
    • facebook
    • youtube
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie