• dodaj do:
    • facebook
    • twitter
    • gogole+
    • linkedin

Czy operator może odmówić przeniesienia stacjonarnej usługi internetowej do innej lokalizacji?

Obecnie obowiązujące przepisy ustawy Prawo telekomunikacyjne nie nakładają na operatorów obowiązku przenoszenia usługi dostępu do Internetu do innej lokalizacji. Tym samym nie ma możliwości przeniesienia usługi internetowej w inne miejsce.

 

W praktyce dostawcy usług dają abonentowi możliwość uruchomienia usługi internetowej w innej lokalizacji, jeżeli są tam możliwości techniczne do jej świadczenia. W takim wypadku dotychczasowa umowa jest rozwiązywana bez naliczania tzw. kary umownej, jednakże w zamian abonent zobowiązuje się do zawarcia nowej umowy.
  • Drukuj do PDF
  • CIK © UKE 2009 - 2017; POLITYKA COOKIE >
    Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15
    pod numerem telefonu: 22 330 4000
    (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego)
    • rss
    • kontakt z cik
    • serwis UKE
    • facebook
    • youtube
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie