• dodaj do:
    • facebook
    • twitter
    • gogole+
    • linkedin

Czy operator musi wypłacić abonentowi odszkodowanie w określonej w reklamacji wysokości, jeżeli nie odpowiedział na nią w terminie 30 dni?

Jeżeli operator nie odpowiedział na reklamację w terminie 30 dni uznaje się, że została ona uwzględniona. W takiej sytuacji obowiązuje jednak zasada adekwatności roszczeń do poniesionych przez abonenta strat.

 

Zasada adekwatności oznacza, że roszczenie musi być współmierne do faktycznie poniesionych przez abonenta strat.

Jeżeli abonent nie zgadza się z wysokością przyznanego przez operatora odszkodowania, wówczas spór o to, czy roszczenie jest adekwatne do poniesionych strat może rozstrzygnąć sąd powszechny.
  • Drukuj do PDF
  • CIK © UKE 2009 - 2017; POLITYKA COOKIE >
    Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15
    pod numerem telefonu: 22 330 4000
    (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego)
    • rss
    • kontakt z cik
    • serwis UKE
    • facebook
    • youtube
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie