• dodaj do:
    • facebook
    • twitter
    • gogole+
    • linkedin

Czy w ramach własnej sieci operator ma obowiązek przenieść numer telefonu z oferty abonamentowej na ofertę pre-paid?

Nie, operator nie ma obowiązku przeniesienia numeru telefonu z oferty abonamentowej (post-paid) na ofertę pre-paid w ramach własnej sieci.

 

Obowiązujące przepisy ustawy Prawo telekomunikacyjne i aktów wykonawczych do niej wskazują jedynie na obowiązek przeniesienia przydzielonego abonentowi numeru telefonu od jednego do drugiego operatora.

Kwestia przenoszenia numerów telefonów z oferty abonamentowej do oferty pre-paid w ramach własnej sieci jest zależna wyłącznie od operatora danej sieci i jego polityki w tym zakresie.



Podstawa prawna:
ustawa Prawo telekomunikacyjne
Rozporządzenie w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych
  • Drukuj do PDF
  • CIK © UKE 2009 - 2017; POLITYKA COOKIE >
    Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15
    pod numerem telefonu: 22 330 4000
    (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego)
    • rss
    • kontakt z cik
    • serwis UKE
    • facebook
    • youtube
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie