• dodaj do:
    • facebook
    • twitter
    • gogole+
    • linkedin

Dzień bez Długów – spotkacie nas w Gdańsku

Gdynia2
Operator nieprawidłowo świadczył usługi? Złożyłeś reklamację i zastanawiasz się czy opłacić sporną fakturę? Na te i inne pytania odpowiadali eksperci UKE.

 

17 listopada spotkaliśmy się z konsumentami w Gdańsku.
Na trasie Strzyża PKM – Siedlce kursował zabytkowy tramwaj, z mobilnymi punktami doradczo-informacyjnymi.

Nasi eksperci podpowiadali:
  • na co zwracać uwagę przy podpisywaniu umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych
  • ile masz dni na odstąpienie od umowy
  • jak uniknąć wysokich kosztów usług Premium Rate
  • gdzie szukać pomocy w polubownym rozwiązaniu sporu


uruchom galerię
  • Drukuj do PDF
  • CIK © UKE 2009 - 2017; POLITYKA COOKIE >
    Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15
    pod numerem telefonu: 22 330 4000
    (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego)
    • rss
    • kontakt z cik
    • serwis UKE
    • facebook
    • youtube
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie