Ta akcja jest skierowana do osób zawierających umowy, szczególnie do seniorów. To oni są najczęściej ofiarami nieuczciwych przedstawicieli handlowych reprezentujących operatorów. Co zrobić, żeby nie zostać oszukanym?
W ramach kampanii "Wiem, co podpisuję" doradzamy, na co zwracać uwagę, gdy zawieramy umowę w domu, kiedy możemy od niej odstąpić, jak dochodzić roszczeń. Zajęcia mają formę wykładów, podczas których w przystępny sposób przedstawiamy słuchaczom typowe praktyki nieuczciwych sprzedawców. Pokazujemy jak się przed nimi bronić.
Do końca 2019 roku spotkaliśmy się z ponad 30 tys. seniorów.
Do programu można zgłaszać się pod numerem 22 5349225 lub poprzez formularz zgłoszeniowy.
Zapraszamy do kontaktu szczególnie organizacje senioralne i Uniwersytety Trzeciego Wieku. Nasze wykłady są bezpłatne.
Zobaczcie nasz film, z którego dowiecie się jakie problemy mogą spotkać osoby zawierające umowy telekomunikacyjne.