• dodaj do:
    • facebook
    • twitter
    • gogole+
    • linkedin

Gdzie można złożyć skargę na pracownika operatora?

Skargę na pracownika operatora/konsultanta infolinii można złożyć bezpośrednio do operatora.

 

To pracodawca odpowiada za swoich pracowników. W interesie operatora jest posiadanie wysoko wykwalifikowanej kadry. Rzetelna i sprawna obsługa może przyczyniać się do wzrostu  jakości usług, zadowolenia klientów i poprawy konkurencyjności.

W gestii abonentów leży ocena między innymi sprawności i rzetelności obsługi. Może ona stanowić jeden z wyznaczników, ułatwiających podjęcie decyzji dotyczącej podpisania lub przedłużenia dotychczasowej umowy z danym operatorem.
  • Drukuj do PDF
  • CIK © UKE 2009 - 2017; POLITYKA COOKIE >
    Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15
    pod numerem telefonu: 22 330 4000
    (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego)
    • rss
    • kontakt z cik
    • serwis UKE
    • facebook
    • youtube
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie