• dodaj do:
    • facebook
    • twitter
    • gogole+
    • linkedin

Gdzie zgłosić sprawę związaną z funkcjonowaniem poczty elektronicznej (e-mail)?

Sprawy związane z funkcjonowaniem poczty elektronicznej należy zgłaszać bezpośrednio do administratora portalu pocztowego. Pomoc w tym zakresie można uzyskać u miejscowo właściwego Rzecznika Konsumentów.

 

Zagadnienia związane z działaniem poczty elektronicznej nie leżą w zakresie kompetencji Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
  • Drukuj do PDF
  • CIK © UKE 2009 - 2017; POLITYKA COOKIE >
    Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15
    pod numerem telefonu: 22 330 4000
    (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego)
    • rss
    • kontakt z cik
    • serwis UKE
    • facebook
    • youtube
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie