• dodaj do:
    • facebook
    • twitter
    • gogole+
    • linkedin

Ile czasu ma operator na usunięcie awarii usługi internetowej?

Termin usunięcia awarii powinien być wskazany przez operatora w warunkach umowy. Przepisy prawa nie określają tego terminu.

 

Zdarzają się sytuacje, w których operator nie jest świadomy wystąpienia awarii na danym łączu abonenckim. Wówczas z reguły termin usunięcia awarii liczony jest dnia jej zgłoszenia przez abonenta.

Z tytułu wystąpienia awarii, przerwy w świadczeniu usługi internetowej, abonent na drodze reklamacji może domagać się odszkodowania.
  • Drukuj do PDF
  • CIK © UKE 2009 - 2017; POLITYKA COOKIE >
    Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15
    pod numerem telefonu: 22 330 4000
    (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego)
    • rss
    • kontakt z cik
    • serwis UKE
    • facebook
    • youtube
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie