• dodaj do:
    • facebook
    • twitter
    • gogole+
    • linkedin

Ile czasu operator ma na udzielnie odpowiedzi na reklamację?

Operator powinien rozpatrzyć reklamację w terminie 30 dni od dnia jej złożenia.

 

Termin 30 dni zostanie zachowany, jeżeli operator przed jego upływem:
  • nada pisemną (papierową) odpowiedź w urzędzie pocztowym,
  • wyśle elektroniczną (mailową) odpowiedź.



Podstawa prawna:
ustawa Prawo telekomunikacyjne
  • Drukuj do PDF
  • CIK © UKE 2009 - 2017; POLITYKA COOKIE >
    Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15
    pod numerem telefonu: 22 330 4000
    (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego)
    • rss
    • kontakt z cik
    • serwis UKE
    • facebook
    • youtube
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie