• dodaj do:
    • facebook
    • twitter
    • gogole+
    • linkedin

Jak abonent może rozwiązać/wypowiedzieć umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych?

Warunki wypowiedzenia/rozwiązania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych opisane są w umowie lub regulaminie świadczenia usług.

 

Wypowiedzenie umowy najczęściej przybiera formę pisemną (papierową lub elektroniczną) i może nastąpić w dowolnym czasie trwania umowy. Wystarczy, że w skierowanym do operatora piśmie abonent jednoznacznie stwierdzi, że chodzi mu o wypowiedzenie umowy.

Pismo dotyczące rozwiązania umowy powinno zawierać co najmniej dane abonenta oraz wyraźny podpis.
  • Drukuj do PDF
  • CIK © UKE 2009 - 2017; POLITYKA COOKIE >
    Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15
    pod numerem telefonu: 22 330 4000
    (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego)
    • rss
    • kontakt z cik
    • serwis UKE
    • facebook
    • youtube
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie