Jak złożyć reklamację

Jak złożyć reklamację
Masz problemy ze swoim dostawcą usług telekomunikacyjnych? Nie zgadzasz się z wysokością wystawionego rachunku? Usługi świadczone są w niesatysfakcjonujący sposób? Masz inne zastrzeżenia co do realizacji umowy? Masz prawo złożyć do swojego dostawcy usług telekomunikacyjnych reklamację.

Reklamacja może być złożona w formie pisemnej, elektronicznej lub telefonicznie. Dostawca usług ma 30 dni na udzielenie odpowiedzi.

Jeżeli dostawca usług odniesie się do reklamacji w sposób negatywny lub w ciągu 30 dni nie udzieli odpowiedzi, wówczas można skontaktować się z UKE poprzez formularz kontaktowy lub pisemnie na adres UKE w Warszawie lub do Delegatury UKE, zgodnie z miejscem zamieszkania (wzór wniosku o interwencję Prezesa UKE).

Szczegółowe informacje na temat postępowania reklamacyjnego.
  • Drukuj do PDF
  • CIK © UKE 2009 - 2014; POLITYKA COOKIE >
    Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15
    pod numerem telefonu: 22 330 4000
    (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego)
    • mapa serwisu
    • rss
    • kontakt z cik
    • serwis UKE
    • facebook
    • twitter
    • youtube
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie