• dodaj do:
    • facebook
    • twitter
    • gogole+
    • linkedin

Pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich

Ikona ADR
Dostałeś wysoki rachunek za telefon, internet, telewizję? Operator nie uwzględnił reklamacji? Poczta zgubiła przesyłkę i nie chce zwrócić kosztów? Masz szansę na polubowne rozwiązanie sporu. Bezpłatnie i bez zbędnych formalności pomożemy Ci rozwiązać spór z dostawcą usług!

 

10 stycznia 2017 r. wchodzą w życie przepisy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów, które zmienią również przepisy ustawy Prawo telekomunikacyjne i ustawy Prawo pocztowe. Pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich (Postępowanie ADR) zastąpi dotychczas prowadzone przez Prezesa UKE postępowanie mediacyjne.

Skorzystaj z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich Prezesa UKE

Prezes UKE  pomoże Ci rozwiązać konflikt z przedsiębiorcą łatwiej i szybciej niż na drodze postępowania sądowego, dzięki czemu unikniesz formalności, stresu i kosztów.  

Sprawa zostanie rozwiązana w ciągu 90 dni. Prezes UKE przedstawi Twoje racje i argumenty przedsiębiorcy i pomoże w zawarciu ugody.

Postępowanie jest dobrowolne. Nie rozstrzygamy, stawiamy na rozwiązania polubowne!

Wystarczy wypełnić formularz kontaktowy lub przesłać pisemny wniosek na adres UKE w Warszawie lub do Delegatury UKE, zgodnie z miejscem zamieszkania.

Ważne! Wniosek o ADR można złożyć do Prezesa UKE w terminie 12 miesięcy od dnia złożenia reklamacji do operatora.
  • Drukuj do PDF
  • CIK © UKE 2009 - 2017; POLITYKA COOKIE >
    Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15
    pod numerem telefonu: 22 330 4000
    (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego)
    • rss
    • kontakt z cik
    • serwis UKE
    • facebook
    • youtube
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie