Spotkania

2017-06-23
DSC01787_1
Kraków

22 czerwca br. spotkaliśmy się ze słuchaczami Klubu Seniora Naftowca w Krakowie.

2017-06-13
IMG_3655
Śrem

13 czerwca pracownicy UKE Delegatury w Poznaniu odbyli spotkanie w Domu Pomocy Społecznej w Psarskim niedaleko Śremu. 

2017-06-02
DSCN5006
Opole

Czerwcowe spotkania w ramach kampanii rozpoczęliśmy w Opolu.

2017-05-24
HPIM2268
Żmigród

W ramach kampanii „Wiem, co podpisuję” pracownicy Delegatury UKE we Wrocławiu spotkali się 24 maja ze słuchaczami Uniwersytetu Trzeciego Wieku w Żmigrodzie.

2017-05-22
IMG_20170522_160133_UBIFOCUS
Zduńska Wola

Kolejne spotkanie w ramach kampanii miało miejsce 22 maja w Zduńskiej Woli. Pracownicy łódzkiej Delegatury UKE spotkali się tam ze słuchaczami Uniwersytetu Trzeciego Wieku.

2017-05-19
IMG_3634
Poznań

Na co należy zwrócić uwagę podczas zawierania umów? Co zrobić by nie paść ofiarą oszustwa? O tych sprawach rozmawialiśmy 19 maja podczas spotkania z podopiecznymi Stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich w Poznaniu.

2017-05-18
Klub_seniora_Modraczek (9)
Bydgoszcz

18 maja pracownicy UKE z Bydgoszczy wygłosili prelekcje w dwóch Klubach Seniora w Bydgoszczy. Tym razem spotkaliśmy się ze słuchaczami Klubu Seniora Odnowa oraz Klubu Seniora Modraczek.
 

2017-05-16
IMG_1690
Dąbrowice

Tym razem w ramach kampanii "Wiem, co podpisuję" odwiedziliśmy szkołę podstawową :) Nie spotkaliśmy się jednak z najmłodszymi.

2017-05-15
IMG_1660
Tomaszów Mazowiecki

15 maja br. z inicjatywy Powiatowej Rzeczniczki Konsumentów w Tomaszowie Mazowieckim Pani Agnieszki Drzewoskiej-Łuczak odbyło się spotkanie w ramach kampanii „Wiem, co podpisuję”.

2017-05-12
CAM02404x
Głogów

11 maja w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Głogowie pracownicy UKE z Wrocławia spotkali się z grupą 10 osób - słuchaczami Uniwersytetu Trzeciego Wieku. Wykład spotkał się z bardzo pozytywnym przyjęciem.

2017-05-09
IMG_1183
Turośl

25 kwietnia w Gminnym Ośrodku Kultury w Turośli odbyło się spotkanie, podczas którego pracownicy UKE w Białymstoku przestrzegali zebranych przed pochopnym podpisywaniem umów.

2017-04-28
1
Stronie Śląskie

26 kwietnia spotkaliśmy się ze Słuchaczami Uniwersytetu Trzeciego Wieku w ramach kampanii „Wiem, co podpisuję” w miejscowości Stronie Śląskie.
Głównym celem wykładu było podniesienie świadomości konsumentów w zakresie ich praw i obowiązków na rynku usług telekomunikacyjnych.

2017-04-28
1
Grębocice

28 kwietnia w Domu Kultury w Grębocicach pracownicy Delegatury we Wrocławiu spotkali się z grupą około 35 osób - słuchaczami Uniwersytetu Trzeciego Wieku. Głównym celem wykładu było podniesienie świadomości konsumentów w zakresie ich praw i obowiązków na rynku usług telekomunikacyjnych.

2017-04-27
DSC_0349
Warszawa

Za nami kolejne spotkanie z seniorami! W ramach kampanii „Wiem, co podpisuję” 27 kwietnia odwiedziliśmy słuchaczy Stołecznego Uniwersytetu Trzeciego Wieku w Warszawie.

2017-04-26
IMG_1996
Trzebnica

20 kwietnia w dolnośląskiej miejscowości Trzebnica pracownicy UKE z Wrocławia spotkali się ze słuchaczami Uniwersytetu Trzeciego Wieku.

2017-04-25
IMG_1561
Łódź

24 kwietnia w Szkole POdstawowej Nr 122 w Łodzi w ramach akcji edukacyjnej „Wiem, co podpisuję” odbyło się spotkanie z seniorami, na którym poruszono problematykę zawierania umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa.

2017-04-24
IMG_20170424_110644
Warszawa

24 kwietnia odbyło się spotkanie z grupą seniorów zrzeszonych przy Stowarzyszeniu Mali Bracia Ubogich w Warszawie.

2017-04-07
IMG_1987
Szklarska Poręba

7 kwietnia spotkaliśmy się ze słuchaczami Uniwersytetu Trzeciego Wieku w ramach kampanii „Wiem, co podpisuję” w górskiej miejscowości Szklarska Poręba.

2017-04-03
IMG_1981
Prusice

30 kwietnia spotkaliśmy się ze Słuchaczami Uniwersytetu Trzeciego Wieku w ramach kampanii „Wiem, co podpisuję” w malowniczej miejscowości Prusice.

2017-03-27
20170325_110311_001
Wałbrzych

25 marca w Zespole Szkół Społecznych Nr 1 w Wałbrzychu eksperci z Delegatury we Wrocławiu spotkali się z grupą około 50 osób - słuchaczami Uniwersytetu Trzeciego Wieku. Głównym celem wykładu było podniesienie świadomości konsumentów w zakresie ich praw i obowiązków na rynku usług telekomunikacyjnych.

strona: 1 2 > >>


  • CIK © UKE 2009 - 2014; POLITYKA COOKIE >
    Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15
    pod numerem telefonu: 22 330 4000
    (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego)
    • mapa serwisu
    • rss
    • kontakt z cik
    • serwis UKE
    • facebook
    • twitter
    • youtube
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie