• dodaj do:
    • facebook
    • twitter
    • gogole+
    • linkedin

Spotkanie UKE z Rzecznikami Konsumentów

DSC01084
28 lutego w Katowicach odbyło się spotkanie Urzędu Komunikacji Elektronicznej z Rzecznikami Praw Konsumenta z województwa śląskiego oraz przedstawicielami P4 Sp. z o.o. 

 

Pracownicy UKE przybliżyli słuchaczom tematy:
  • pozasądowego rozwiązywania  sporów (ADR)
  • kampanii Prezesa UKE „Mój smartfon, mój mały świat – klikam z głową” oraz „Wiem co podpisuję”

Przedstawiciele P4 Sp. z o.o. przedstawili procesy reklamacyjny, odwoławczy oraz omówili statystyki reklamacji z punktu widzenia dostawcy usług.

Omówiono temat technik sprzedażowych przedstawicieli handlowych, które są sprzeczne z dobrymi obyczajami i zasadami współżycia społecznego. Niestety uczestnicy spotkania potwierdzali, że nadal najczęściej spotykają się z problemem wykorzystywania przez przedstawicieli handlowych podeszłego wieku konsumentów.

Po spotkaniu pracownicy UKE odpowiadali na pytania słuchaczy dotyczących ich problemów z dostawcami usług.

W spotkaniu wzięło udział 25 Rzeczników, 2 przedstawicieli Delegatury UOKiK w Katowicach oraz 2 przedstawicieli P4 Sp. z o.o.


uruchom galerię
  • Drukuj do PDF
  • CIK © UKE 2009 - 2017; POLITYKA COOKIE >
    Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15
    pod numerem telefonu: 22 330 4000
    (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego)
    • rss
    • kontakt z cik
    • serwis UKE
    • facebook
    • youtube
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie