• dodaj do:
    • facebook
    • twitter
    • gogole+
    • linkedin

Spotkanie z Rzecznikami Konsumentów

DSC00048_cut
Wspieramy konsumentów bezpośrednio i pośrednio. 29 września spotkaliśmy się z Rzecznikami Konsumentów z województwa podlaskiego.

 

Wymieniliśmy się doświadczeniami, rozmawialiśmy o problemach dotykających konsumentów na rynku telekomunikacyjnym. Wskazaliśmy kolegom Rzecznikom jak sobie z nimi radzić oraz czego mogą oczekiwać od przedsiębiorców telekomunikacyjnych. Omówiliśmy najczęstsze przypadki sporów konsumenckich.

Każdy konsument ma prawa i obowiązki. Rolą UKE i Rzeczników Konsumentów jest pomoc i wsparcie użytkowników na rynku usług telekomunikacyjnych.

Razem możemy więcej.


uruchom galerię
  • Drukuj do PDF
  • CIK © UKE 2009 - 2018; POLITYKA COOKIE >
    Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15
    pod numerem telefonu: 22 330 4000
    (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego)
    • rss
    • kontakt z cik
    • serwis UKE
    • facebook
    • youtube
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie