• dodaj do:
    • facebook
    • twitter
    • gogole+
    • linkedin

Ufaj, ale sprawdzaj

Ufaj, ale sprawdzaj - babcia
UKE przy współudziale powiatowych i miejskich Rzeczników Konsumentów przeprowadził w latach 2012 – 2014 kampanię informacyjno-edukacyjną „Ufaj, ale sprawdzaj”. Kampania była kierowana do konsumentów powyżej 50 roku życia.

 

W ramach kampanii na terenie całego kraju urząd prowadził spotkania, podczas których informował i przestrzegał przed zawieraniem umów bez dokładnego zapoznania się z ich treścią.

Głównym celem kampanii było:
  • edukowanie konsumentów narażonych na nieetyczne praktyki handlowe, jak również na inne „pułapki” związane z nowoczesnymi technologiami na rynku usług telekomunikacyjnych;
  • stałe oddziaływanie na konsumentów, by świadomie zmieniali dostawcę usług; 

Wszystkie spotkania z konsumentami cieszyły się dużym zainteresowaniem zarówno osób starszych, szczególnie narażonych na nieetyczne praktyki przedstawicieli handlowych, jak i ludzi młodych oraz mediów lokalnych i ogólnopolskich. Łącznie w ramach kampanii „Ufaj, ale sprawdzaj” odbyło się 67 spotkań, w których wzięło udział ponad 1,5 tys. Konsumentów.
 
Jeśli podejrzewasz dostawcę usług telekomunikacyjnych o nieuczciwe praktyki, skonsultuj się z Centrum Informacji Konsumenckiej UKE
  • 22 330 4000 (pon.-pt. w godzinach 8.15 – 16.15)
  • www.uke.gov.pl/formularz


Ufaj ale sprawdzaj (plakat)
Ufaj ale sprawdzaj (ulotka front)
ufaj ale sprawdzaj (ulotka tył)
  • Drukuj do PDF
  • CIK © UKE 2009 - 2017; POLITYKA COOKIE >
    Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15
    pod numerem telefonu: 22 330 4000
    (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego)
    • rss
    • kontakt z cik
    • serwis UKE
    • facebook
    • youtube
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie