Czy mogę wypowiedzieć umowę, jeżeli nie mam zasięgu w swoim domu (telefon, internet mobilny)?

W odróżnieniu do stacjonarnego dostępu do usług (telefon, internet), usługa telefoniczna w sieci ruchomej (telefon komórkowy) czy mobilny dostęp do sieci (mobilny internet) umożliwia Abonentowi korzystanie z usług, wykonywania połączeń telefonicznych, przesyłania danych z dowolnego miejsca - w zasięgu sieci operatora.

Dostawcy usług telekomunikacyjnych świadczą usługi telekomunikacyjne w ramach istniejących możliwości technicznych własnej sieci. Dostawcy usług telekomunikacyjnych nie gwarantują 100 % pokrycia zasięgiem obszaru na którym świadczą oni swoje usługi.

Dostęp "mobilny” oznacza, iż nie jest to dostęp przypisany do konkretnej lokalizacji, zatem w przypadku, gdy zasięg jest niedostateczny do świadczenia/korzystania z usługi w jednym miejscu, nie oznacza to, iż w innym miejscu świadczenie usług bedzie niemożliwe. Tym samym np. brak  zasięgu w miejscu naszego zamieszkania, nie jest podstawą do rozwiązania umowy z operatorem bez negatywnych konsekwencji.

 

  • Drukuj do PDF
  • CIK © UKE 2009 - 2014; POLITYKA COOKIE >
    Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15
    pod numerem telefonu: 22 330 4000
    (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego)
    • mapa serwisu
    • rss
    • kontakt z cik
    • serwis UKE
    • facebook
    • twitter
    • youtube
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie