Czy operator ma prawo zablokować usługi gdy nie zapłacę faktury?

Tak, zgodnie z regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych przez operatora, Abonent zobowiązuje się do zapłaty rachunku za świadczone usługi we wskazanym w regulaminie terminie, najczęściej jest to 14 dni, od daty jego wystawienia. Za dzień dokonania zapłaty należności wynikającej z rachunku telekomunikacyjnego operator zastrzega sobie dzień uznania należności na rachunku bankowym.

Regulamin operatora wskazuje sposoby postępowania operatora wobec Abonenta w przypadku braku terminowego regulowania opłat za świadczone usługi. Zazwyczaj w pierwszej kolejności operator zawiesza możliwości inicjowania połączeń wychodzących, a w przypadku dalszych opóźnień zawiesza świadczenie połączeń przychodzących. W trakcie ograniczenia świadczenia usług operator pobiera opłaty abonamentowe.

Przed każdym ograniczeniem lub zawieszeniem świadczenia usług telekomunikacyjnych operator powinien wezwać Abonenta do usunięcia przyczyn, które spowodowałyby ograniczenie lub zawieszenie świadczenia usług telekomunikacyjnych, w szczególności do uregulowania należności.

 

  • Drukuj do PDF
  • CIK © UKE 2009 - 2014; POLITYKA COOKIE >
    Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15
    pod numerem telefonu: 22 330 4000
    (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego)
    • mapa serwisu
    • rss
    • kontakt z cik
    • serwis UKE
    • facebook
    • twitter
    • youtube
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie