Skarga na pracownika operatora

W celu zgłoszenia zastrzeżeń dotyczących wykonywania obowiązków służbowych przez pracowników / konsultantów przedsiębiorcy telekomunikacyjnego, Abonenci mają możliwość zwrócenia się ze skargą bezpośrednio do swojego operatora.

Urząd Komunikacji Elektronicznej nie ma wpływu na to, o jak wysokich kompetencjach pracowników zatrudnia operator. W interesie samego dostawcy usług telekomunikacyjnych (przedsiębiorcy telekomunikacyjnego) jest posiadanie wysoko wykwalifikowanej kadry, co będzie przyczyniać się do wzrostu jakości obsługi, a tym samym zadowolenia klientów i poprawy konkurencyjności.

W gestii zaś konsumentów leży ocena między innymi sprawności i rzetelności obsługi, która może stanowić jeden z wyznaczników ułatwiających podjęcie decyzji dotyczącej podpisania lub przedłużenia dotychczasowej umowy z danym operatorem.


 

  • Drukuj do PDF
  • CIK © UKE 2009 - 2014; POLITYKA COOKIE >
    Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15
    pod numerem telefonu: 22 330 4000
    (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego)
    • mapa serwisu
    • rss
    • kontakt z cik
    • serwis UKE
    • facebook
    • twitter
    • youtube
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie