• dodaj do:
    • facebook
    • twitter
    • gogole+
    • linkedin

W jakim terminie abonent może złożyć reklamację?

Reklamacja usługi telekomunikacyjnej może być złożona do operatora w terminie 12 miesięcy od dnia wystąpienia nieprawidłowości.

 

Reklamacja złożona przez abonenta po upływie terminu 12 miesięcy pozostaje bez rozpatrzenia.



Podstawa prawna:
Rozporządzenie w sprawie usługi telekomunikacyjnej
  • Drukuj do PDF
  • CIK © UKE 2009 - 2017; POLITYKA COOKIE >
    Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:15 do 16:15
    pod numerem telefonu: 22 330 4000
    (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego)
    • rss
    • kontakt z cik
    • serwis UKE
    • facebook
    • youtube
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie