Roaming i sieci satelitarne - Centrum Informacji Konsumenckiej

Infolinia

  • infolinia: 22 330 4000(tonowo 1)  
    czynna w dni robocze: 08:15 – 16:15

Ustawienia

Social Media

Przełącznik języków

Roaming i sieci satelitarne

  • Czy dostawcy usług świadcząc usługi w roamingu są zobowiązaniu zapewnić jakość świadczonych usług taką samą jak w Polsce? rozwiń element

    Dostawcy usług nie mogą oferować usług roamingu na warunkach mniej korzystnych niż oferowane na rynku krajowym, w szczególności pod względem jakości usług przewidzianej w umowie, jeżeli w roamingu jest dostępna ta sama generacja sieci oraz są dostępne takie same warunki i te same technologie.

    Dostawcy usług z tego względu powinni zapewnić, aby umowa, której przedmiotem są usługi roamingu określała m.in. jasne i zrozumiałe informacje na temat warunków i jakości usług roamingu oraz w jaki sposób jakość usług roamingu może w praktyce różnić się od jakości usług  świadczonych na rynku krajowym.