Aktualności

  • Kiedy następuje rozwiązanie umowy, która została wypowiedziana przez abonenta na skutek wprowadzonych w niej zmian?

    02 stycznia 2018

    Rozwiązanie umowy z powodu wprowadzenia przez operatora zmian następuje najpóźniej z dniem wejścia w życie tych zmian. Więcej o: Kiedy następuje rozwiązanie umowy, która została wypowiedziana przez abonenta na skutek wprowadzonych w niej zmian?

  • Co zrobić w sytuacji, gdy operator nie poinformował abonenta o zmianach w umowie (regulaminie, cenniku)?

    02 stycznia 2018

    Jeżeli operator nie poinformował o zmianach w umowie, abonent może złożyć reklamację. W przypadku otrzymania negatywnej lub niesatysfakcjonującej odpowiedzi, można zwrócić się do Urzędu Komunikacji Elektronicznej z wnioskiem o interwencję. Więcej o: Co zrobić w sytuacji, gdy operator nie poinformował abonenta o zmianach w umowie (regulaminie, cenniku)?

  • Czy zmiana nazwy operatora, jego adresu lub siedziby jest zmianą warunków umowy?

    02 stycznia 2018

    Nie, zmiana nazwy operatora, jego adresu lub siedziby nie jest zmianą warunków umowy. Tym samym abonentowi nie przysługuje prawo wypowiedzenia umowy bez konsekwencji z powodu takich zmian. Więcej o: Czy zmiana nazwy operatora, jego adresu lub siedziby jest zmianą warunków umowy?

  • Jakich opłat może żądać operator w momencie rozwiązania umowy zawartej na czas określony?

    02 stycznia 2018

    Przedterminowe rozwiązanie umowy zawartej na czas określony może wiązać się dla abonenta z dodatkową opłatą, tzw. karą umowną. Więcej o: Jakich opłat może żądać operator w momencie rozwiązania umowy zawartej na czas określony?

  • Jakich opłat może żądać operator w momencie rozwiązania umowy zawartej na czas nieokreślony?

    02 stycznia 2018

    Rozwiązanie umowy zawartej na czas nieokreślony z reguły nie wiąże się dla abonenta z dodatkowymi opłatami. Więcej o: Jakich opłat może żądać operator w momencie rozwiązania umowy zawartej na czas nieokreślony?

  • Czy operator może przetwarzać dane osobowe w celach marketingowych po rozwiązaniu umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych?

    02 stycznia 2018

    Tak, fakt rozwiązania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych nie jest równoznaczny z wycofaniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych. Więcej o: Czy operator może przetwarzać dane osobowe w celach marketingowych po rozwiązaniu umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych?

  • Czy operator może automatycznie przedłużyć umowę po upływie okresu jej obowiązywania?

    02 stycznia 2018

    Tak, operator może automatycznie przedłużyć umowę po upływie okresu jej obowiązywania, o ile w terminie wskazanym w umowie abonent pisemnie nie wyrazi innej woli. Więcej o: Czy operator może automatycznie przedłużyć umowę po upływie okresu jej obowiązywania?

  • Czy operator może automatycznie przedłużyć umowę na kolejny czas określony po upływie terminu jej obowiązywania?

    02 stycznia 2018

    Co do zasady tak. Obowiązujące przepisy nie zabraniają automatycznego przedłużania umowy na kolejny czas określony po upływie terminu jej obowiązywania. Więcej o: Czy operator może automatycznie przedłużyć umowę na kolejny czas określony po upływie terminu jej obowiązywania?