Aktualności
-
Czy operator może naliczyć odsetki w przypadku opóźnienia w zapłacie faktury?
02 stycznia 2018
Tak, operator może naliczyć odsetki od zaległej płatności za każdy dzień opóźnienia. Więcej o: Czy operator może naliczyć odsetki w przypadku opóźnienia w zapłacie faktury?
-
Czy operator może naliczyć odsetki w przypadku opóźnienia w zapłacie faktury, której abonent nie otrzymał?
02 stycznia 2018
Tak, operator może naliczyć odsetki od zaległej płatności, nawet jeżeli abonent nie otrzymał faktury. Taka sytuacja może mieć miejsce w przypadku, gdy abonent nie poinformował operatora o braku otrzymania faktury. Więcej o: Czy operator może naliczyć odsetki w przypadku opóźnienia w zapłacie faktury, której abonent nie otrzymał?
-
Czy operator może sprzedać firmie windykacyjnej dług wynikający z nieopłaconej faktury?
02 stycznia 2018
Tak, brak płatności w wyznaczonym terminie za wystawioną fakturę daje operatorowi podstawę do sprzedaży długu i przekazania danych osobowych abonenta firmie windykacyjnej. Więcej o: Czy operator może sprzedać firmie windykacyjnej dług wynikający z nieopłaconej faktury?
-
Czy operator może zablokować usługi z powodu nieopłaconej faktury?
02 stycznia 2018
Tak. Każdy operator w regulaminie świadczenia usług określa zasady postępowania w przypadku braku dokonania przez abonenta płatności. Więcej o: Czy operator może zablokować usługi z powodu nieopłaconej faktury?
-
Czy operator może zablokować usługi na wszystkich numerach telefonów, jeżeli abonent nie opłacił faktury za jeden z nich?
02 stycznia 2018
Tak, istnieje możliwość, w której operator może zablokować usługi na kilku numerach telefonów w przypadku braku płatności za jeden z nich. Więcej o: Czy operator może zablokować usługi na wszystkich numerach telefonów, jeżeli abonent nie opłacił faktury za jeden z nich?
-
Czy operator może rozwiązać umowę z abonentem z powodu nieopłaconej faktury?
02 stycznia 2018
Tak, operator może rozwiązać umowę z abonentem z powodu nieopłaconej faktury. Więcej o: Czy operator może rozwiązać umowę z abonentem z powodu nieopłaconej faktury?
-
Czy brak otrzymania od operatora faktury zwalnia abonenta z konieczności dokonania opłaty za świadczone usługi?
02 stycznia 2018
Nie, brak otrzymania faktury nie zwalnia abonenta z konieczności uregulowania należności z tytułu świadczonych usług. Więcej o: Czy brak otrzymania od operatora faktury zwalnia abonenta z konieczności dokonania opłaty za świadczone usługi?
-
Czy operator może wysyłać do abonenta fakturę listem zwykłym?
02 stycznia 2018
Tak. Obowiązujące przepisy prawa nie określają w jaki sposób operator ma dostarczyć abonentowi fakturę. Więcej o: Czy operator może wysyłać do abonenta fakturę listem zwykłym?