Aktualności

  • Czy operator może naliczyć odsetki w przypadku opóźnienia w zapłacie faktury?

    02 stycznia 2018

    Tak, operator może naliczyć odsetki od zaległej płatności za każdy dzień opóźnienia. Więcej o: Czy operator może naliczyć odsetki w przypadku opóźnienia w zapłacie faktury?

  • Czy operator może naliczyć odsetki w przypadku opóźnienia w zapłacie faktury, której abonent nie otrzymał?

    02 stycznia 2018

    Tak, operator może naliczyć odsetki od zaległej płatności, nawet jeżeli abonent nie otrzymał faktury. Taka sytuacja może mieć miejsce w przypadku, gdy abonent nie poinformował operatora o braku otrzymania faktury. Więcej o: Czy operator może naliczyć odsetki w przypadku opóźnienia w zapłacie faktury, której abonent nie otrzymał?

  • Czy operator może sprzedać firmie windykacyjnej dług wynikający z nieopłaconej faktury?

    02 stycznia 2018

    Tak, brak płatności w wyznaczonym terminie za wystawioną fakturę daje operatorowi podstawę do sprzedaży długu i przekazania danych osobowych abonenta firmie windykacyjnej. Więcej o: Czy operator może sprzedać firmie windykacyjnej dług wynikający z nieopłaconej faktury?

  • Czy operator może zablokować usługi z powodu nieopłaconej faktury?

    02 stycznia 2018

    Tak. Każdy operator w regulaminie świadczenia usług określa zasady postępowania w przypadku braku dokonania przez abonenta płatności. Więcej o: Czy operator może zablokować usługi z powodu nieopłaconej faktury?

  • Czy operator może zablokować usługi na wszystkich numerach telefonów, jeżeli abonent nie opłacił faktury za jeden z nich?

    02 stycznia 2018

    Tak, istnieje możliwość, w której operator może zablokować usługi na kilku numerach telefonów w przypadku braku płatności za jeden z nich. Więcej o: Czy operator może zablokować usługi na wszystkich numerach telefonów, jeżeli abonent nie opłacił faktury za jeden z nich?

  • Czy operator może rozwiązać umowę z abonentem z powodu nieopłaconej faktury?

    02 stycznia 2018

    Tak, operator może rozwiązać umowę z abonentem z powodu nieopłaconej faktury. Więcej o: Czy operator może rozwiązać umowę z abonentem z powodu nieopłaconej faktury?

  • Czy brak otrzymania od operatora faktury zwalnia abonenta z konieczności dokonania opłaty za świadczone usługi?

    02 stycznia 2018

    Nie, brak otrzymania faktury nie zwalnia abonenta z konieczności uregulowania należności z tytułu świadczonych usług. Więcej o: Czy brak otrzymania od operatora faktury zwalnia abonenta z konieczności dokonania opłaty za świadczone usługi?

  • Czy operator może wysyłać do abonenta fakturę listem zwykłym?

    02 stycznia 2018

    Tak. Obowiązujące przepisy prawa nie określają w jaki sposób operator ma dostarczyć abonentowi fakturę. Więcej o: Czy operator może wysyłać do abonenta fakturę listem zwykłym?