Rebtel Poland Sp. z o.o. kończy działalność telekomunikacyjną w Polsce - Centrum Informacji Konsumenckiej

Infolinia

  • infolinia: 22 330 4000(tonowo 1)  
    czynna w dni robocze: 10:00 – 14:00

Ustawienia

Social Media

Przełącznik języków

Rebtel Poland Sp. z o.o. kończy działalność telekomunikacyjną w Polsce

Rebtel Poland Sp. z o.o. kończy działalność telekomunikacyjną w Polsce

W informacji prasowej z 3 grudnia 2018 r. Rebtel Poland Sp. z o.o. poinformowała, że kończy działalność telekomunikacyjną w Polsce.

UWAGA!

Abonent Rebtel chcący zachować dotychczasowy numer telefonu lub abonent, który przeniósł numer do sieci Rebtel, powinien złożyć najpóźniej do 3 stycznia 2019 r. wniosek o przeniesienie numeru do nowego operatora. Abonenci, którzy złożyli wniosek o przeniesienie numeru do Rebtel i oczekują na realizację przeniesienia, powinni skontaktować się z Rebtel i anulować przeniesienie.

3 stycznia 2019 r. Rebtel rozwiąże wszystkie umowy o  świadczenie usług telekomunikacyjnych. Abonent może stracić numer, jeśli nie złoży w ww. terminie wniosku o przeniesienie przydzielonego numeru do sieci innego operatora.

Z oświadczenia Rebtel wynika, że 3 grudnia 2018 r. abonenci zostali poinformowani o planowanym zakończeniu przez Spółkę działalności telekomunikacyjnej oraz konieczności przeniesienia numeru do innej sieci. Informacje Spółka przesłała do abonentów elektronicznie.  

Masz pytania na temat przeniesienia numeru? Jak złożyć wniosek o przeniesienie? Skontaktuj się z naszym Centrum Informacji Konsumenckiej.