Sprawozdanie ADR 2018 r. - Centrum Informacji Konsumenckiej

Infolinia

  • infolinia: 22 330 4000(tonowo 1)  
    czynna w dni robocze: 10:00 – 14:00

Ustawienia

Social Media

Przełącznik języków

Sprawozdanie ADR 2018 r.

Sprawozdanie ADR 2018 r.

Problemy z rozliczeniami, rozwiązaniem umowy, zmiana warunków umowy niezgodnie z ustaleniami z rozmowy telefonicznej czy uszkodzenie przesyłki pocztowej – to tylko niektóre problemy, z jakimi konsumenci zwracali się w 2018 roku do Prezesa UKE. 

W ubiegłym roku prowadziliśmy postępowania w ramach pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w zakresie usług telekomunikacyjnych i pocztowych (ADR). Mają one na celu polubowne rozwiązanie sporów między konsumentem a dostawcą usług i opierają się na dobrej woli i chęci porozumienia stron. 

Zapraszamy do zapoznania się ze sprawozdaniem dostępnym w załączonym materiale.
 

Pliki do pobrania