Sprawozdanie ADR 2019 r. - Centrum Informacji Konsumenckiej

Infolinia

  • infolinia: 22 330 4000(tonowo 1)  
    czynna w dni robocze: 10:00 – 14:00

Ustawienia

Social Media

Przełącznik języków

Uścisk dłoni

Sprawozdanie ADR 2019 r.

Sprawozdanie z działalności Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w zakresie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich (ADR) w 2019 r.

Problemy z zawarciem, zmianą warunków umowy, opłaty za usługi realizowane w roamingu czy uszkodzenie przesyłki pocztowej – to tylko niektóre zagadnienia, z jakimi wnioskodawcy zwracali się w 2019 roku do Prezesa UKE w ramach pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w zakresie usług telekomunikacyjnych i pocztowych (ADR).

Postepowania takie mają na celu polubowne rozwiązanie sporów między wnioskodawcą a przedsiębiorcą i opierają się na dobrej woli i chęci porozumienia stron. Zapraszamy do zapoznania się ze sprawozdaniem dostępnym w załączonym materiale.

 

 

Sprawozdanie ADR za 2019 r.