Webinar - Centrum Informacji Konsumenckiej

Infolinia

  • infolinia: 22 330 4000(tonowo 1)  
    czynna w dni robocze: 08:15 – 16:15

Ustawienia

Social Media

Przełącznik języków

pracownicy UKE

Webinar "Odpowiedzialny Konsumencie – poznaj swoje prawa"

Na zaproszenie Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Głogowie wzięliśmy udział w debacie on-line z cyklu „Odpowiedzialny Konsumencie – poznaj swoje prawa”.

Z uwagi na obecną sytuację konsumenci coraz częściej kupują przez internet, nie zawsze wiedząc, jakie z tego tytułu przysługują im prawa i wynikają obowiązki. Zdarza się, że ten brak wiedzy jest wykorzystywany przez nieuczciwych przedsiębiorców.

Podczas webinaru, eksperci z Departamentu Polityki Konsumenckiej – Milena Górecka i Łukasz Kiwicz, opowiadali o wsparciu, na jakie może liczyć konsument zgłaszający swoją sprawę do UKE oraz o założeniach kampanii „J@ online”. Przybliżyli także zjawisko phishingu, korzystając z konkretnych przykładów.

Debatę można obejrzeć tutaj.