- Centrum Informacji Konsumenckiej

Infolinia

  • infolinia: 22 330 4000(tonowo 1)  
    czynna w dni robocze: 10:00 – 14:00

Ustawienia

Social Media

sala pełna słuchaczy

"Wiem, co podpisuję" na Uniwersytecie Trzeciego Wieku w Błoniu

W dniu wczorajszym, w ramach kampanii „Wiem co podpisuję” spotkaliśmy się ze słuchaczami Uniwersytetu Trzeciego Wieku w Błoniu.

Podczas prezentacji, Ewa Domańska oraz Joanna Dubel mówiły o technikach sprzedaży, które często są sprzeczne z dobrymi obyczajami i zasadami etyki. Z pośród wielu istotnych informacji dotyczących usług telekomunikacyjnych, najwięcej pytań dotyczyło usług Premium, sposobach ich aktywacji, kosztach, czy możliwościach blokady. Wyjaśnione zostały również różnice pomiędzy połączeniami w roamingu, a międzynarodowymi. To bardzo istotne, że mogliśmy podzielić się dotychczasowymi doświadczeniami z nową grupą osób.

Spotkanie zebrało całą salę słuchaczy i cieszyło się ogromnym zainteresowaniem.