Wiem, co podpisuje prowadzone w Polskim Języku Migowym - Centrum Informacji Konsumenckiej

Infolinia

  • infolinia: 22 330 4000(tonowo 1)  
    czynna w dni robocze: 10:00 – 14:00

Ustawienia

Social Media

Przełącznik języków

Czym zajmuje się UKE

Wiem, co podpisuje prowadzone w Polskim Języku Migowym

Na zaproszenie Małopolskiego Oddziału PZG 20 września br. edukowaliśmy dorosłych jak świadomie podpisywać umowy telekomunikacyjne, czym różni się podpisanie umowy w salonie u operatora od tej podpisanej na odległość, jakie prawa przysługują konsumentom, do kogo i w jakich przypadkach składać reklamacje.

To wszystko wyjaśnialiśmy w polskim języku migowym.

Na zakończenie warsztatów odpowiadaliśmy na pytania oraz rozdaliśmy materiały edukacyjne podsumowujące spotkanie.

Warsztaty cieszą się dużym zainteresowaniem wśród osób g/Głuchych i słabosłyszących.  Już niebawem odwiedzimy kolejne miasta. Zachęcamy do śledzenia informacji na naszym Facebooku.