Wiem, co podpisuję w PJM - Centrum Informacji Konsumenckiej

Infolinia

  • infolinia: 22 330 4000(tonowo 1)  
    czynna w dni robocze: 10:00 – 14:00

Ustawienia

Social Media

Przełącznik języków

wspólne zdjęcie

Wiem, co podpisuję w PJM

W celu przeprowadzenia wykładu „Wiem, co podpisuję” odwiedziliśmy Stowarzyszenie Pomocy Niesłyszącym MIG-iem w Białymstoku. Podczas spotkania nasza koleżanka, Małgorzata Klimczuk wyjaśniła w języku migowym na co należy zwrócić uwagę podczas zawierania umów z operatorami, jak ustrzec się przed nieuczciwymi praktykami niektórych przedstawicieli handlowych oraz kiedy i w jaki sposób można odstąpić od umowy. Pokazała uczestnikom jak sprawdzić ile koszt SMS Premium Rate oraz na co zwrócić uwagę podczas korzystania z usług telekomunikacyjnych poza granicami Polski.

Przypominamy, że na stronach internetowych UKE można zgłaszać problemy związane z usługami telekomunikacyjnymi za pośrednictwem wideo tłumacza. Po kliknięciu w „łapkę” w prawym górnym rogu strony dostępne są filmy „UKE radzi” w PJM z napisami.

Zapraszamy do zgłaszania grup na wykład „Wiem, co podpisuję”