Poradnik dla osób ze szczególnymi potrzebami “Bądźmy w kontakcie”
28 stycznia 2021
Jakich udogodnień mogą oczekiwać osoby ze szczególnymi potrzebami na rynku telekomunikacyjnym i pocztowym, jakie mają prawa, a jakie oczekiwania? W jakim kierunku będzie się zmieniała dostępność usług i udogodnień?
Postanowiliśmy odpowiedzieć na te pytania i przybliżyć klientom kwestię udogodnień oraz praw konsumenta. W tym celu przygotowaliśmy praktyczny poradnik dla konsumentów “Bądźmy w kontakcie”.
Prezentujemy w nim kompletne i usystematyzowane kompendium wiedzy. . Poradnik jest skierowany do osób ze szczególnymi potrzebami, które chcą wiedzieć jakie udogodnienia oferują im operatorzy telekomunikacyjni i pocztowi w obszarze, przestrzeni, komunikacji interpersonalnej i marketingowej, obsługi klienta, oferty produktowej i usługowej.
Publikację kierujemy do konsumenta, który liczy na to, że operatorzy będą dostępni, przyjaźni oraz zaoferują obsługę skrojoną pod ich potrzeby.
Jak wynika z przeprowadzonego badania konsumenckiego 2020 wśród osób ze szczególnymi potrzebami, ponad 70% respondentów nie wie, że operatorzy telekomunikacyjni są zobowiązani do stosowania udogodnień dla osób z niepełnosprawnościami, ani z jakich udogodnień mogą skorzystać u swojego operatora.
Klienci oczekują od operatorów telekomunikacyjnych i pocztowych, że będą oni dostępni, przyjaźni i zaoferują usługi dostosowane pod ich potrzeby. Dlatego prezentujemy poradnik, z którego w łatwy, intuicyjny oraz prosty sposób dowiedzą się Państwo, czego można wymagać od swojego operatora. Poradnik zawiera również informacje, jakie dodatkowe udogodnienia zapewniają operatorzy. – Jacek Oko, Prezes UKE.
Przygotowaliśmy również rekomendacje dla operatorów telekomunikacyjnych i pocztowych. Więcej informacji na stronie CIK.