Razem dla Konsumenta w Gdyni - Centrum Informacji Konsumenckiej

Infolinia

  • infolinia: 22 330 4000(tonowo 1)  
    czynna w dni robocze: 10:00 – 14:00

Ustawienia

Social Media

Grupa ludzi siedzi na krzesłach

Razem dla Konsumenta w Gdyni

12 czerwca w Gdyni spotkaliśmy się z Rzecznikami Konsumentów z województwa pomorskiego i przedstawicielami spółki Vectra. Rozmawialiśmy o problemach z jakimi spotykają się abonenci na rynku telekomunikacyjnym i sposobach ich rozwiązania. Spotkanie było okazją do wymiany doświadczeń i dyskusji.

Wspólnym celem UKE i Rzeczników jest bezpośrednia pomoc użytkownikom i edukacja. 11 czerwca w Dzienniku Ustaw opublikowano nowelizację Prawa telekomunikacyjnego. Czekają nas m.in. zmiany w zakresie sposobu zawierania umów i usług Premium Rate. Pomagamy się do nich przygotować.