Aktualności

  • Ekspert radzi - umowa a dane osobowe

    27 lutego 2021

    Chcesz podpisać umowę i korzystać z telefonu komórkowego, internetu czy telewizji kablowej, ale obawiasz się, że operator wymaga od Ciebie zbyt dużo danych? Informacje, które dostawca usług może pozyskać od Ciebie do sporządzenia umowy, są jasno określone w Prawie Telekomunikacyjnym. Więcej o: Ekspert radzi - umowa a dane osobowe

  • Oszustwa "na szczepionkę"

    24 lutego 2021

    Od kilku miesięcy pojawia się coraz więcej informacji o próbach oszustw i wyłudzeń wykorzystujących pandemię koronawirusa. Szczepienia są teraz jednym z głównych tematów, możemy się zatem spodziewać kolejnych prób kradzieży naszych danych lub pieniędzy. Więcej o: Oszustwa "na szczepionkę"

  • Ekspert radzi - usługi premium

    20 lutego 2021

    Premium rate to usługi o podwyższonej opłacie. By z nich skorzystać, nie musisz robić przelewu czy używać karty płatniczej. Koszty zostaną doliczone do Twojego rachunku u operatora. Możesz dzięki temu wesprzeć szczytny cel czy zamówić subskrypcję interesujących treści. Więcej o: Ekspert radzi - usługi premium

  • Porady walentynkowe

    12 lutego 2021

    14 lutego to szczególny dzień dla zakochanych - Walentynki.W sieci spędzamy większość swojego życia. Przesyłanie miłosnych pocztówek, czy ukradkiem wrzucanie ich do plecaka szkolnej miłości odchodzi w zapomnienie. Rzadkością są również ogłoszenia matrymonialne, kiedyś popularne na łamach wielu gazet. Czas na randki online. Więcej o: Porady walentynkowe

  • Zgłoś klasę na webinar!

    12 lutego 2021

    Więcej o: Zgłoś klasę na webinar!

  • Poradnik dla nauczycieli i rodziców

    09 lutego 2021

    Więcej o: Poradnik dla nauczycieli i rodziców

  • Pierwsze webinary dla nauczycieli za nami

    05 lutego 2021

    Więcej o: Pierwsze webinary dla nauczycieli za nami

  • Rekomendacje dla przedsiębiorców telekomunikacyjnych i pocztowych “Łączność”

    28 stycznia 2021

    W jaki sposób najefektywniej zapewnić udogodnienia osobom ze szczególnymi potrzebami? Jak będzie się zmieniała dostępność usług? Więcej o: Rekomendacje dla przedsiębiorców telekomunikacyjnych i pocztowych “Łączność”