Aktualności

  • Oszustwa "na szczepionkę"

    24 lutego 2021

    Od kilku miesięcy pojawia się coraz więcej informacji o próbach oszustw i wyłudzeń wykorzystujących pandemię koronawirusa. Szczepienia są teraz jednym z głównych tematów, możemy się zatem spodziewać kolejnych prób kradzieży naszych danych lub pieniędzy. Więcej o: Oszustwa "na szczepionkę"

  • Ekspert radzi - usługi premium

    20 lutego 2021

    Premium rate to usługi o podwyższonej opłacie. By z nich skorzystać, nie musisz robić przelewu czy używać karty płatniczej. Koszty zostaną doliczone do Twojego rachunku u operatora. Możesz dzięki temu wesprzeć szczytny cel czy zamówić subskrypcję interesujących treści. Więcej o: Ekspert radzi - usługi premium

  • Porady walentynkowe

    12 lutego 2021

    14 lutego to szczególny dzień dla zakochanych - Walentynki.W sieci spędzamy większość swojego życia. Przesyłanie miłosnych pocztówek, czy ukradkiem wrzucanie ich do plecaka szkolnej miłości odchodzi w zapomnienie. Rzadkością są również ogłoszenia matrymonialne, kiedyś popularne na łamach wielu gazet. Czas na randki online. Więcej o: Porady walentynkowe

  • Zgłoś klasę na webinar!

    12 lutego 2021

    Więcej o: Zgłoś klasę na webinar!

  • Poradnik dla nauczycieli i rodziców

    09 lutego 2021

    Więcej o: Poradnik dla nauczycieli i rodziców

  • Pierwsze webinary dla nauczycieli za nami

    05 lutego 2021

    Więcej o: Pierwsze webinary dla nauczycieli za nami

  • Rekomendacje dla przedsiębiorców telekomunikacyjnych i pocztowych “Łączność”

    28 stycznia 2021

    W jaki sposób najefektywniej zapewnić udogodnienia osobom ze szczególnymi potrzebami? Jak będzie się zmieniała dostępność usług? Więcej o: Rekomendacje dla przedsiębiorców telekomunikacyjnych i pocztowych “Łączność”

  • Poradnik dla osób ze szczególnymi potrzebami “Bądźmy w kontakcie”

    28 stycznia 2021

    Jakich udogodnień mogą oczekiwać osoby ze szczególnymi potrzebami na rynku telekomunikacyjnym i pocztowym, jakie mają prawa, a jakie oczekiwania? W jakim kierunku będzie się zmieniała dostępność usług i udogodnień? Więcej o: Poradnik dla osób ze szczególnymi potrzebami “Bądźmy w kontakcie”