Interwencje (postępowanie wyjaśniające)
Jeżeli podejrzewasz, że dostawca naruszył Twoje prawa, złóż do nas wniosek o interwencję. PAMIETAJ! Interwencja nie jest inną formą reklamacji.
Podejmujemy interwencje w przypadkach:
- niezrealizowania albo realizowania uprawnienia abonenta do:
- zmiany przydzielonego numeru
- wyboru dostawcy usług
- przeniesienia i zmiany dostawcy usług
niezgodnie z przepisami ustawy Prawo komunikacji elektronicznej, rozporządzenia w sprawie przenośności numerów lub wnioskiem samego abonenta
- podejrzenia naruszenia przez dostawcę usług przepisów ustawy Prawo komunikacji elektronicznej lub aktów wykonawczych do ustawy (rozporządzeń)
- w innych ważnych dla funkcjonowania rynku usług komunikacji elektronicznej sprawach, w szczególności, gdy wymaga tego ochrona interesów konsumentów
Na podstawie zebranych informacji przeanalizujemy i ocenimy czy doszło do naruszenia przepisów Prawa komunikacji elektronicznej.
Postępowanie wyjaśniające nie kończy się wydaniem decyzji. Po przeprowadzeniu interwencji otrzymasz informację o ustaleniach i podjętych przez nas działaniach w sprawie.
Złóż wniosek:
- na adres UKE albo Delegatury UKE ze względu na miejsce zamieszkania
- elektronicznie za pośrednictwem:
- elektronicznej platformy usług administracji publicznej e-PUAP
- formularza zgłoszeniowego
- e-Doręczenia (adres do doręczeń: AE:PL-82868-41464-GIBAT-25)
Wniosek powinien zawierać:
- imię i nazwisko oraz dane kontaktowe: adres, numer telefonu lub adres e-mail
- nazwę firmy, której dotyczy sprawa
- opis stanu faktycznego i dokumenty potwierdzające informacje zawarte we wniosku
- kopię dokumentacji z zakończonego postępowania reklamacyjnego
- podpis