Interwencje (postępowanie wyjaśniające)

Jeżeli podejrzewasz, że dostawca naruszył Twoje prawa, złóż do nas wniosek o interwencję. PAMIETAJ! Interwencja nie jest inną formą reklamacji.

Podejmujemy interwencje w przypadkach:

  • niezrealizowania albo realizowania uprawnienia abonenta do:
  • zmiany przydzielonego numeru
  • wyboru dostawcy usług
  • przeniesienia i zmiany dostawcy usług

niezgodnie z przepisami ustawy Prawo komunikacji elektronicznej, rozporządzenia w sprawie przenośności numerów lub wnioskiem samego abonenta

  • podejrzenia naruszenia przez dostawcę usług przepisów ustawy Prawo komunikacji elektronicznej lub aktów wykonawczych do ustawy (rozporządzeń)
  • w innych ważnych dla funkcjonowania rynku usług komunikacji elektronicznej sprawach, w szczególności, gdy wymaga tego ochrona interesów konsumentów

Na podstawie zebranych informacji przeanalizujemy i ocenimy czy doszło do naruszenia przepisów Prawa komunikacji elektronicznej.

Postępowanie wyjaśniające nie kończy się wydaniem decyzji. Po przeprowadzeniu interwencji otrzymasz informację o ustaleniach i podjętych przez nas działaniach w sprawie.

Złóż wniosek:

  • na adres UKE albo Delegatury UKE ze względu na miejsce zamieszkania
  • elektronicznie za pośrednictwem:

   - elektronicznej platformy usług administracji publicznej e-PUAP
   - formularza zgłoszeniowego   
   - e-Doręczenia (adres do doręczeń: AE:PL-82868-41464-GIBAT-25)

Wniosek powinien zawierać:

  • imię i nazwisko oraz dane kontaktowe: adres, numer telefonu lub adres e-mail
  • nazwę firmy, której dotyczy sprawa
  • opis stanu faktycznego i dokumenty potwierdzające informacje zawarte we wniosku
  • kopię dokumentacji z zakończonego postępowania reklamacyjnego
  • podpis