Czy można zablokować usługi o podwyższonej opłacie? - Centrum Informacji Konsumenckiej

Infolinia

  • infolinia: 22 330 4000(tonowo 1)  
    czynna w dni robocze: 10:00 – 14:00

Ustawienia

Social Media

Przełącznik języków

Czy można zablokować usługi o podwyższonej opłacie?

Tak. Na żądanie abonenta operator ma obowiązek bezpłatnie zablokować usługi o podwyższonej opłacie (Premium Rate). Dotyczy to zarówno płatnych i bezpłatnych oraz przychodzącyh i wychodzących wiadomości SMS i połączeń.

Abonent może zablokować:

  • wszystkie numery usług o podwyższonej opłacie
  • poszczególne numery usług o podwyższonej opłacie
  • wszystkie numery usług o podwyższonej opłacie, których koszt połączenia przekracza maksymalną cenę okresloną przez abonenta.

 


Podstawa prawna:

  • ustawa Prawo telekomunikacyjne