Gdzie można złożyć skargę na pracownika operatora? - Centrum Informacji Konsumenckiej

Infolinia

  • infolinia: 22 330 4000(tonowo 1)  
    czynna w dni robocze: 10:00 – 14:00

Ustawienia

Social Media

Przełącznik języków

Gdzie można złożyć skargę na pracownika operatora?

Skargę na pracownika operatora/konsultanta infolinii można złożyć bezpośrednio do operatora.

To pracodawca odpowiada za swoich pracowników. W interesie operatora jest posiadanie wysoko wykwalifikowanej kadry. Rzetelna i sprawna obsługa może przyczyniać się do wzrostu  jakości usług, zadowolenia klientów i poprawy konkurencyjności.

W gestii abonentów leży ocena między innymi sprawności i rzetelności obsługi. Może ona stanowić jeden z wyznaczników, ułatwiających podjęcie decyzji dotyczącej podpisania lub przedłużenia dotychczasowej umowy z danym operatorem.