Aktualności
-
Jak długo trwa rejestracja karty SIM (pre-paid)?
02 stycznia 2018
Obowiązujące przepisy nie wskazują terminu jaki ma operator na dokonanie rejestracji karty SIM. Więcej o: Jak długo trwa rejestracja karty SIM (pre-paid)?
-
Czy przy zakupie karty SIM (pre-paid) abonent musi okazać dowód tożsamości?
02 stycznia 2018
Nie, przy samym zakupie karty SIM (np. w kiosku lub w salonie operatora) abonent nie musi okazywać dowodu tożsamości. Więcej o: Czy przy zakupie karty SIM (pre-paid) abonent musi okazać dowód tożsamości?
-
Jak zarejestrować kartę SIM (pre-paid), jeżeli operator nie ma salonu?
02 stycznia 2018
Jeżeli operator nie ma salonu, wówczas rejestracja karty SIM odbywa się za pomocą formularza elektronicznego. Po wypełnieniu formularza abonent powinien go wydrukować i udać się do punktu współpracującego z operatorem lub oczekiwać na kuriera, który dostarczy formularz do podpisu. Więcej o: Jak zarejestrować kartę SIM (pre-paid), jeżeli operator nie ma salonu?
-
W jaki sposób operator weryfikuje poprawność danych podanych przez abonenta w formularzu rejestracyjnym karty SIM (pre-paid)?
02 stycznia 2018
Sposób weryfikacji i potwierdzania tożsamości abonenta ustalany jest przez samych operatorów. Więcej o: W jaki sposób operator weryfikuje poprawność danych podanych przez abonenta w formularzu rejestracyjnym karty SIM (pre-paid)?
-
Czy operator może potrącić środki zgromadzone na koncie pre-paid po upływie ważności karty SIM?
02 stycznia 2018
Tak, po upływie ważności konta pre-paid operator może potrącić wszystkie zgromadzone środki. Odpowiednie zapisy w tym zakresie znajdują się w regulaminie usługi pre-paid. Więcej o: Czy operator może potrącić środki zgromadzone na koncie pre-paid po upływie ważności karty SIM?
-
Co zrobić z uciążliwymi połączeniami telefonicznymi?
02 stycznia 2018
Jeżeli abonentowi przydzielony został numer po firmie i w związku z tym otrzymuje niechciane połączenia, należy zgłosić to do dostawcy usług telekomunikacyjnych i pisemnie zażądać bezpłatnej zmiany numeru, opisując przyczynę uciążliwości. Więcej o: Co zrobić z uciążliwymi połączeniami telefonicznymi?
-
Czy operator odpowiada za uszkodzony podczas burzy telefon?
02 stycznia 2018
Nie, operator nie odpowiada za szkody powstałe w skutek tzw. siły wyższej. Więcej o: Czy operator odpowiada za uszkodzony podczas burzy telefon?
-
Ile czasu ma operator na usunięcie awarii usługi telefonicznej?
02 stycznia 2018
Termin usunięcia awarii powinien być wskazany przez operatora w warunkach umowy. Przepisy prawa nie określają tego terminu. Więcej o: Ile czasu ma operator na usunięcie awarii usługi telefonicznej?