Telefon - Centrum Informacji Konsumenckiej

Infolinia

  • infolinia: 22 330 4000(tonowo 1)  
    czynna w dni robocze: 08:15 – 16:15

Ustawienia

Social Media

Przełącznik języków

Aktualności

  • Jak długo trwa rejestracja karty SIM (pre-paid)?

    02 stycznia 2018

    Obowiązujące przepisy nie wskazują terminu jaki ma operator na dokonanie rejestracji karty SIM. Więcej o: Jak długo trwa rejestracja karty SIM (pre-paid)?

  • Czy przy zakupie karty SIM (pre-paid) abonent musi okazać dowód tożsamości?

    02 stycznia 2018

    Nie, przy samym zakupie karty SIM (np. w kiosku lub w salonie operatora) abonent nie musi okazywać dowodu tożsamości. Więcej o: Czy przy zakupie karty SIM (pre-paid) abonent musi okazać dowód tożsamości?

  • Jak zarejestrować kartę SIM (pre-paid), jeżeli operator nie ma salonu?

    02 stycznia 2018

    Jeżeli operator nie ma salonu, wówczas rejestracja karty SIM odbywa się za pomocą formularza elektronicznego. Po wypełnieniu formularza abonent powinien go wydrukować i udać się do punktu współpracującego z operatorem lub oczekiwać na kuriera, który dostarczy formularz do podpisu. Więcej o: Jak zarejestrować kartę SIM (pre-paid), jeżeli operator nie ma salonu?

  • W jaki sposób operator weryfikuje poprawność danych podanych przez abonenta w formularzu rejestracyjnym karty SIM (pre-paid)?

    02 stycznia 2018

    Sposób weryfikacji i potwierdzania tożsamości abonenta ustalany jest przez samych operatorów. Więcej o: W jaki sposób operator weryfikuje poprawność danych podanych przez abonenta w formularzu rejestracyjnym karty SIM (pre-paid)?

  • Czy operator może potrącić środki zgromadzone na koncie pre-paid po upływie ważności karty SIM?

    02 stycznia 2018

    Tak, po upływie ważności konta pre-paid operator może potrącić wszystkie zgromadzone środki. Odpowiednie zapisy w tym zakresie znajdują się w regulaminie usługi pre-paid. Więcej o: Czy operator może potrącić środki zgromadzone na koncie pre-paid po upływie ważności karty SIM?

  • Co zrobić z uciążliwymi połączeniami telefonicznymi?

    02 stycznia 2018

    Jeżeli abonentowi przydzielony został numer po firmie i w związku z tym otrzymuje niechciane połączenia, należy zgłosić to do dostawcy usług telekomunikacyjnych i pisemnie zażądać bezpłatnej zmiany numeru, opisując przyczynę uciążliwości. Więcej o: Co zrobić z uciążliwymi połączeniami telefonicznymi?

  • Czy operator odpowiada za uszkodzony podczas burzy telefon?

    02 stycznia 2018

    Nie, operator nie odpowiada za szkody powstałe w skutek tzw. siły wyższej. Więcej o: Czy operator odpowiada za uszkodzony podczas burzy telefon?

  • Ile czasu ma operator na usunięcie awarii usługi telefonicznej?

    02 stycznia 2018

    Termin usunięcia awarii powinien być wskazany przez operatora w warunkach umowy. Przepisy prawa nie określają tego terminu. Więcej o: Ile czasu ma operator na usunięcie awarii usługi telefonicznej?