Czy operator może naliczyć opłatę za połączenie z biurem obsługi klienta? - Centrum Informacji Konsumenckiej

Infolinia

  • infolinia: 22 330 4000(tonowo 1)  
    czynna w dni robocze: 10:00 – 14:00

Ustawienia

Social Media

Czy operator może naliczyć opłatę za połączenie z biurem obsługi klienta?

Tak, operator może naliczyć opłatę za połączenie z biurem obsługi klienta.

Operator ma obowiązek zapewnić abonentowi możliwość połączenia z konsultantem. Nie ma natomiast obowiązku udostępniać bezpłatnej infolinii.

Sposób działania infolinii uzależniony jest od operatora. Oznacza to, że operator może naliczać opłaty oraz stosować system automatycznej sekretarki, w którym tonowo wybiera się różne opcje przez uzyskaniem połączenia z konsultantem.

Koszt połączenia z infolinią operatora wskazany jest w cenniku.

 


Podstawa prawna:

  • ustawa Prawo telekomunikacyjne