Informacje ogólne - Centrum Informacji Konsumenckiej

Infolinia

  • infolinia: 22 330 4000(tonowo 1)  
    czynna w dni robocze: 10:00 – 14:00

Ustawienia

Social Media

Przełącznik języków

Informacje ogólne

Twoja przesyłka pocztowa została uszkodzona? Operator zgubił Twoją przesyłkę, nie uwzględnił reklamacji i nie chce zwrócić Ci kosztów?

Bezpłatnie i bez zbędnych formalności pomożemy Ci rozwiązać spór z operatorem!

Skorzystaj z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich (postępowanie ADR)

Pomożemy Ci rozwiązać konflikt z przedsiębiorcą łatwiej i szybciej niż na drodze postępowania sądowego. Unikniesz formalności, stresu i kosztów. 

Postępowanie poprowadzi niezależna osoba.

Sprawa zostanie rozwiązana w ciągu 90 dni. Przedstawimy Twoje racje i argumenty przedsiębiorcy i pomożemy w zawarciu ugody.

Postępowanie jest dobrowolne. Nie rozstrzygamy, stawiamy na rozwiązania polubowne!

Więcej na stronie UOKiK